Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Wanneer u een product wilt bestellen, selecteert u de hoeveelheid en klikt u op de knop ‘In winkelwagen’. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen en meerdere producten in uw winkelwagen plaatsen of direct doorgaan naar de winkelwagen.

    U kunt de aantallen in de winkelwagen altijd nog aanpassen. Ook is het mogelijk om producten weer uit de winkelwagen te verwijderen door op het prullenbak icoon te klikken. Is uw winkelwagen compleet? Klik dan op ‘Bestelling afronden’.

    Bent u een nieuwe klant? Dan verzoeken wij u om eerst een account aan te maken door uw gegevens zo compleet mogelijk in te vullen. Deze gegevens zullen ook gelijk gebruikt worden voor uw bestelling, deze hoeft u dus niet opnieuw in te vullen. Heeft u alle gegevens ingevuld? Dan kunt u doorgaan naar de betaling door te klikken op ‘Bestelling afrekenen’.

    Heeft u al een account? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Uw gegevens worden dan automatisch toegevoegd tijdens het bestellen. Controleer natuurlijk altijd of deze informatie nog steeds klopt. Heeft u alle gegevens ingevuld? Dan kunt u doorgaan naar de betaling door te klikken op ‘Bestelling afrekenen’.

    Kies uw betaalmethode en doorloop het betaalproces om de bestelling te plaatsen. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van ons. Daarnaast kunt u de bestelling ook terugvinden in uw account onder ‘Bestellingen’. 

  • Ontvang ik een bevestiging?

    Ja, deze ontvangt u per mail binnen een uur na het plaatsen van uw bestelling. Soms kan deze als ongewenste mail worden gemarkeerd, check daarom altijd uw spam folder

     

    Heeft u geen bevestiging van ons ontvangen?
    Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice, of stuur een mail naar customerservice@kruizinga.nl

  • Waar vind ik de levertijd?

    Op onze website ziet u de geschatte levertijd van onze producten, dit staat bij elk product weergegeven. 

  • Waar vind ik de orderstatus?

    Op onze website kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Log in met uw accountgegevens en ga naar ‘Bestellingen’. 

     

    Statuswijzigingen sturen wij u ook per mail toe, zodat u bij wijzigingen zoals ontvangen betalingen en verzonden bestellingen direct op de hoogte bent. 

  • Hoe vraag ik een offerte aan?

    Ga naar het product waar u een offerte van wilt aanvragen. Selecteer de juiste hoeveelheid en klik daarna op ‘Vraag offerte aan’.

    Op het volgende scherm kunt u ervoor kiezen meer producten toe te voegen aan uw offerte of gelijk door te gaan met de aanvraag.

    Wanneer u alle producten heeft toegevoegd kunt u de offerte aanvragen. Vul uw gegevens in, selecteer de gewenste leverdatum en voeg mogelijke aanvullende informatie en vragen toe. Wanneer u alle velden correct heeft ingevuld kunt u de offerte plaatsen.

    Onze specialisten reageren binnen twee werkdagen op uw aanvraag. 

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Ja, vaak kunt u na het plaatsen van een bestelling nog wijzigingen aanbrengen. Wel is het belangrijk dat u hier zo snel mogelijk contact over opneemt met onze klantenservice.

    Let op: Bestellingen met maatwerk kunnen na de orderverwerking niet meer gewijzigd worden. Bestellingen met afwijkende materialen, aantallen of afspraken kunnen niet geruild of teruggenomen worden. 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja, in de meeste gevallen kunt u na het plaatsen van een bestelling deze nog annuleren. Wel is het belangrijk dat u hier zo snel mogelijk contact over opneemt met onze klantenservice.

    Let op: bestellingen met afwijkende materialen, aantallen of afspraken kunnen niet geruild of teruggenomen worden. 

  • Hebben jullie een verplicht minimum orderbedrag?

    Nee, we hanteren geen minimum orderbedrag. 

  • Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?

    Nee, we hebben geen showroom of fysieke winkel. Wel kunt u in overleg met onze verkoopafdeling een afspraak maken. 

  • Waar vind ik het bestelnummer?

    Het bestelnummer, ordernummer, kunt u vinden in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt. Daarnaast kunt u deze ook in uw account vinden onder ‘Bestellingen’. 

  • De btw wordt niet verrekend als ik iets bestel. Wat nu?

    Wanneer de btw niet wordt verrekend in de factuur kunt u hierover contact opnemen met onze klantenservice

  • Kan ik een melding ontvangen wanneer een product weer op voorraad is?

    Nee, momenteel is dit niet mogelijk. Wel kunt u producten toevoegen aan uw favorieten en ze regelmatig controleren.

    Ook kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling. Zij kijken voor u naar de alternatieven die op korte termijn geleverd kunnen worden. 

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling in goede orde is ontvangen?

    U krijgt na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging van ons per mail. Daarnaast kunt u de bestelling ook terugvinden op onze website. Wanneer u bent ingelogd kunt u bij ‘Bestellingen’ controleren of uw bestelling hiertussen staat. 

Staat uw vraag er niet tussen? Onze klantenservice helpt u graag verder!

Bel ons op 07 848 60 05
E-mail sturen